Rawkus//
Håller med dig om Cleber, följde brasileiro ganska mycket förut, kommer ihåg hur bra jag tyckte den där mittfältaren Cleber va.
Det är som du säger, han spelar för långt ner i banan nu, vet inte om det är Aguirre som sagt till han att ligga lågt.
Jag kommer ihåg en bössa han avfyrade mot Corintians tror jag det va, från ca 30-35 meter rakt upp i krysset efter att ha vänt bort en gubbe i mottagningen.
Han ser bara så himla seg ut i Atleti, han är ganska snabb och smidig faktiskt egentligen.
Håller med dig om Ochoa, det vore en bra värvning, har inte sett så mycket av han förutom förutom när han spelat i landslaget.
Speciellt matchen mot Brasilien i copa america förra året då han nollade dom, Brasilien kunde bara inte få in bollen förbi han, så jag vet att han har en väldigt hög högsta standard iallafall, hans lägsta standard vet jag inte så mycket om förutom att jag alltid köper han på FM när jag startar :)
Hur är det med hans landslags status nu? är han ordinarie fortfarande eller kör dom med rutinerade Oswaldo.
Kan du uppdatera mig om Cesar Villaluz förresten, pratas det nåt om att han drar snart? Finns det några europeiska klubbar som är intresserade? Den killen är för bra för att spela i Mexico, undra varför ingen har plockat upp han än, har du nåt svar på det? är det klubben eller han själv som vill stanna? Vad är hans utköpsklasul om han nu har en och hur mycket är han värderad?
I Diego Costa har vi ett riktigt bra kapital, nåt som många har glömt bort, han få gärna vara utlånad 1 år till då han bara är 19 och lär inte peta Forlan eller Kun just nu om inte truppen måste breddas av en eventuell CL plats.
Jag gillar hans spelstil skarpt, han påminner om Fabiano i Sevilla och jag tror Diego kan bli en riktigt riktigt bra spelare.