Lite nyheter fran Mexico:
* Chelito Delgado: Nu ar det def bekraftat att han drar(dock ar klubben ej klar..?) De intresserade ar: Olympiakos, Benfica och Lyon.
Vad tycker Jag? Lika bra att han drar. Tranaren (Markarian) gillar han av nan j*vla anledning inte alls, samt att hans kontrakt gar ut nasta ar, sa hellre casha in an att han gar gratis.
*Jared Borgetti: Drar antingen till typ Qatar eller MLS(Usa).
Vad tycker Jag? Han kan dra! Sa j*vla negativ, tjurig, radd for motstandet(Quote: "Jag tror ej vi kan vinna..kanns ej bra alls. Hoppas folk inte litar pa att jag ska nata.") Detta precis INNAN returen mot Pachuca(som vanns med 4-0... efter bla 1 mal av Borgeti..) Hur fasiken kan man pumpa in denna stamning i laget!?
*Nery Castillo: Gar fran Shaktar till Man City pa lan med kopotion.
Vad tycker Jag? Kanon! Men.. han kommer fa tuff konkurrens. Hans storsta misstag var att overhuvudtaget lamna Olympiakos for Shaktar...
*Hector Moreno: UNAM Pumas super-mittbacks-talang lamnar Pumas for AZ Alkmar! En spelare jag mer an garna sett i Atletico. Killer ar 19-20 bast och en av ligans absolut tuffaste, snabbaste och brytningssakre back...
Vad tycker Jag? Kanon flytt! Men han kan vara val ung, sa ge han 2 sasonger, sen blommar han ut! :)
*Omar Bravo: Landslagets 27-arige anfallare har bekraftat att han lamnar Chivas for...? Det lag som namnts ar Mallorca. Bla sa gick han i slutrundan ut i media har och sa: " Till Mallorca: Om ni vill ha mig, sa kom och ta mig. Jag vantar.."
Vad tycker Jag? Vore en bra flytt for honom och for El Tri(Mexikanska landslaget). Han ar aldersmassigt perfekt for en flytt, samt sa stanker han in baljor :)
*Guillhermo "Memo" Ochoa: Flytten for en av varldens absolut mest lovande burvaktare verkar helt klar till Man Utd. Dock har en summa, samt ett egentligen officiellt uttalandeej annu kommit fram... (sa ar det vrekligen klart??)
Vad tycker Jag? Smickrande klubb, minst sagt, men... Hade kanske varit battre att forst tagit stegt ut i Europa till en lite mindre klubb som VERKLIGEN har anvandning for en grym talang som Memo. Nu riskerar han att bli 3e malis... Inte det basta for ens egna utvecklande, men de flesta jag snackat med har, raknar med en utlaning.