Beer//
Man drar aldrig höga växlar om man tror på sitt lag, vad för sorts supporter skulle jag vara om jag inte är kaxig nog o tro på mitt lag, nu mer än någonsin, dom behöver oss, laget behöver oss.
Spelet har sett mycket bättre ut än på länge, vilket jag såg tendenser till redan då vi slog Lazio med 3-1 i Holland.
Vi har äntligen ett grundspel och en spelidé som funkar efter 10 år, spelarna verkar veta vad dom gör, deras roller och bättre koll på lagkamrater på plan också, detta är signerat 2 orsaker, Aguirre och kontinuitet, det sista är något som vi länge misstänkt vara orsaken till uteblivande framgång och först o främst ett fungerande grundspel.
När vi går o kollar på matcher så måste vi tro att vi kan slå Inter på bortaplan, annars får inte laget det stöd dom behöver. man måste tro på sitt lag under alla omständigheter.
Så det är klart vi ska piska Real i derbyt.
Vi har ju faktiskt spelat ut Marängerna dom de senaste 3 mötena, det är alltid den där satans Casillias som gör demon matcher mot oss.
Om bara Kun hade satt den sista lobben över Casillias i sista spelmin förra gången!!
Kommer du ihåg hur många som kom in och berömde oss efter derbymatcherna, Real va chanslösa, Hatar Casillias förresten, han kan vara så jävla bra!
Men nu jävlar Casillias! Jag tippar att Forlan, Maxi och Agüero sätter varsit igen och Real gör 1.
3-1 till Los Rojiblancos!