@JFH
Räkna in Vitolo där, han har varit mycket viktigt för Racing även han. Jag tror fortfarande att Garay kommer att bli något för framtidens Argentinska landslag. Han är en mycket duktig back, precis som Vitolo.
Anfallet är även det mycket bra hos Racing, och jag tror de flesta har fått upp ögonen för de nu eftersom de faktiskt är med och slåss om en Europa-plats vid det här laget.
Själv tror jag att Zigic hamnar i Juventus, men jag vill helst se honom i Racing Santander ett år till om resten av laget väljer att stanna, Nyckelspelarna dvs.
Jag är nästan övertygad om att Miguel kommer att komma tillbaka och ge allt nästa säsong. Han om någon förtjänar att göra debut i Atlético.
Angående Quaresma så är jag lite skeptisk till honom. Han är enormt bra när han får spela, men mindre bra på att ta motgångar och han har visat det i både Portugals landslag och i ligan när han blivit petad, främst i landslaget.
Jurado är en av Atléticos bästa spelare nu på vårsäsongen, samtidigt tycker jag att Luccin har börjat svikta mer och mer. Men visst känns det säkrare med Luccin än med Gabi ensam på mitten, Jag tycker att man låter Jurado spela i mitten som spelfördelare och flyttar ut Pernía alternativt Antonio Lopez på vänsterflanken, de har ju samsats om en kant tillsammans tidigare.
Tycker det är synd att Atlético inte utnyttjar Jurados starkaste sidor.