Eller är grymt bra, men det gäller att vara ihopspelt med sina kollegor där bak och det är det enda som oroar mig inför matchen mot Deportivo.
Annars tycker jag att Jurado ser riktigt bra ut och att han är en av få spelare som presterar med betyget godkänd i Februari månad. Tror att en vinst är mycket viktig i det här skedet då Zaragoza spelar en svår bortamatch mot Real Betis, även om det är så att de får spela utan publik.
Real Madrid förlorar förhoppningsvis sin match mot Barcelona, samtidigt som Valencia åker till Baskien för bortamöte med Osasuna som är ganska hemmastarka. Recreativo spelar borta mot Getafe vilket med största sannolikhet innebär delad poäng eller 3 poäng till hemmalaget, dock är inget klart ännu.
Jag hoppas att vi får se Miguel i truppen till helgen, fantastiskt kul faktiskt.
Matchen lär dock bli jämn och Atlético kommer med all sannolikhet att föra matchen, förhoppningsvis mer framgångsrikt än i tidigare matcher. Om det nu inte skulle gå särskillt bra så skulle jag vilja se Jurado i mitten som spelfördelare, i alla fall testa det.