åh gud. varje gång jag ser atleti måste jag vara nerrökt. "skotten" på läktaren, stolen kastad, heil-hitler-hälsnigen av förvirrad atleti-supporter m.fl ex. Idag hursomhelst hade jag räknat med en lätt seger, och därför ingen lugnande medicin. Trodde på en komfortabel 2-0 seger, eller nåt i den stilen. Samtidigt har jag hållit på Atleti för länge för att veta att klara segrar aldrig kommer. Vaffan, det är så fint att matchens behållning är att en KATTJÄVEL springer in på plan under slutminuterna. Atleti får mig att lida, och det trivs jag ganska bra med. 2-1 mot sevilla, men 0-0 mot några träslöjdslärare från Tarragona. Aupa Atleti! En stilla tanke, fan Galletti.. Har för mig han har spelat i Argentinska landslaget någon gång. Aldrig mer. Och Gabi. Snälla, sälj honon om nån vill köpa, annars får man göra en AIK och "sälja" honom till Kalmar och betala halva lönen. Gabi är fan värre än Braulio, och då är det fan illa.. Jag älskar mitt gäng, men jag lider varje gång jag ser mitt älskade atleti spela. Fred!