Jag tror inte ens att Levante hade ett riktigt farligt avslut på mål igårkväll mot oss. Backlinjen spelade riktigt bra samtidigt som Pernía/Antonio Lopez och Seitaridis/Galletti spelade bra, speciellt den spanska landslagsduon.
Ze Castro och Perea spelade också mycket stabilt och tog bort det som skulle avvärjas. Maniche och Luccin visste vad de gjort på planen, det var nästan synd att båda inte fick bli målskyttar igårkväll. Sedan tycker jag att det är lite fegt att byta ut Agüero med en halvtimme kvar av matchen, men iofs kan man förstå då han inte spelade på sin topp igårkväll, lite för självisk i vissa situationer.
Torres börjar göra mål igen, men jag skulle behöva ännu mer övertygelse då han inte gjort ett spelmål sen första omgången, bra för självförtroendet skulle det vara även om det nu har stärkts. Maniches självförtroende är säkerligen stärkt av de två målen nu, dags att våga lite från hans sida också.
Sen så fick ju Gabi spela också, kul för honom även om jag fortfarande inte är övertygad om hans kvalitéer. Hoppas verkligen att han skall växa in sig och konkurrera på riktigt på mitten.