Singh Is King:
Det finns en sak du ska ändra på om du ska vara kvar på detta forum.
Jag kan personligen inte kicka dig, men kan nog övertala andra att göra det.
För det första så tilltalar du inte andra Colchoneros på det sättet på detta forum.
För det andra så nervärderar du inte Atleti som nån skitklubb som Torres valt att stanna i.
I så fall är du enbart en nytillkommen Torresdyrkare som slutit till vårt läger efter VM och har ingen som helst aning om klubbens mäktiga och anrika historia eller dess meriter.
Det är skämmigt att höra en av våra egna nervärdera klubben på det sättet och jämför med Milan, är du enbart en Torres fan så kan du hålla dig till Spanska landslagsforum, och stäng dörren på väg ut.
Dom Spanska utbytesstudenterna på min högskola varav vissa är "äkta" Colchoneros säger att det är allmänt känt nere i Madrid att ordern om att göra Torres till kapten kommer från mycket högre upp i lednings herarkin är Aguirre.
Det sägs att man rädd att Torres kommer att dra från klubben om kaptensbilndeln tas ifrån honom och han förlorar sin sk status och ikon position.
Om du tror att Torres spelar i klubben för välgörenhet ska du veta att han har en av dom högsta lönerna i fotbolls Spanien oavsett kategori spelare eller ledning.
Det sägs att Milan hade under försäsongen lagt fram ett förslag till honom men lönen kom inte ens i närheten av det han får idag av Atleti.
Han dubblar "minst" alla andra i laget.
Torres är en underbar spelare och jag önskar att det va samma Torres jag såg spela för 2-3 år sen, en briljant Torres som spelade för att visa varför han existerade, för fotbollen. Den spelglädjen ser jag inte längre hos han, utan det är jag ser är en lite smådeppad, gnällig högbetald diva.. Det gör ont i mig att se dagens Torres jämfört med talangen Torres.
Tyvärr så har denna spelare blivit större än klubben vilket märktes på hans beteende sist.