såg på spanska sportnyheter nyss att Milan är intresserade av Leo Franco eftersom Abbiati sticker och Dida har dålig form och verkar dala mer och mer.
Utköpsklasulen på Franco är satt på 6 milj euro, det är inte så mycket egentligen, det kan Milan betala men stängda ögon.
Men sen är det ju upp till Franco.
Det roligaste jag hörde var att Tottenham förbereder ett bud på 29 milj euro för Torres till sommaren och vill gärna komma överens med Torres så snart som möjligt.
Angående Pepe så kan det vara ett genidrag av Atletiledningen att gå ut och säga att han ska tillbaka till b-laget nästa säsong.
Pepe kan kanske ha tagit det en aning lugnare om han visste att det inte fanns nån efterträdare.
Nu kanske han blir pressad att göra bra resultat.
För en tränare som Pepe så är det här den bästa chansen han kommer att få i sitt liv att visa fotbollsspanien vad han går för.
Det är ett gyllene tillfälle för han att skapa sig ett namn och lira med dom stora herrarna.
Vi får se om han tar vara på sin livs chans.
I mina ögon så är redan Pepe är godkänd tränare, förbättrar han får liga position nogurlunda respektabelt så när liga är slut så har han min röst att bli kvar.
Med tanke på vad åsnan Bianchi lämna efter sig, ett lag i spillror, utan självförtroende, måltorka, rutten ligaposiition, osämja osv.
Sen Pepe kom så har Atleti gjort 7 mål på 3 matcher och besegrat både Deportivo och Zaragoza, får jag påminna att dessa 2 var dom formstarkaste i ligan.
Det är mer än godkänd i mina ögon.
Och även blivit utsedd veckans tränare i många spanska tidningar.
Jag håller tummen för Pepe att det han visar ledningen at han har ett Atletihjärta och lite jävla anamma.
Nästa match kommer vi vinna med 1-2, Maxi gör mål i första, men Messi kviterar strax innan paus.
I andra halvlek får Atleti försvara sig en del i början, men äter sig sakta in i matchen, några farliga rusher av petrov öppnar matchen lite.
Atleti gör 1-2 efter en fast sitation då antingen Pablo eller Torres går upp och nickar.
Vi får inte glömma att Torres är en Barcadödare av högsta rang.
På nåt konstigt sätt så når han alltid sin högsta nivå mot Barca och har inte gått mållös dom 3 senaste mötena, påminn mig om jag har fel, jag är inte 100% på det, men jag tror att Torres nätat alla gånger.
Aupa Atleti