Vladac:
Det är klart vi pratar om fotboll, men vilka fans håller INTE på med pajkastning? Det likson ingår, vill du att jag ska gå in på t.ex Real forum och fråga hur dom mår och vad dom ätit till frukost eller?
Om du tror det här är pajkastning så har du nog inte varit i Madrid, det här är det minsta jag kan göra för mitt Atleti.
Fotboll handlar inte bara om en boll och 22 spelare på plan, för då hade vi alla suttit med en varm kopp te och en kanelbulle i handen på Vicente Calderon, utan flaggor och ramsor.
Om man undviker meningslöst våld och fysiska konfrontationer så ingår pajkastning på nåt sätt i en fotbollsargumentation, det är krig och man försvarar sitt lag i bokstäver, inte med knytnäven, det gör inte bara jag, utan även Madrid vänliga tidningar o.s.v, eller föredrar du att jag sätter på knogjärn och registrerar mig hos nån huliganförening.
Överdriv inte med ditt snack, om du har så lite kontroll i dina sinnen att några meningar på forum får dig att bli destruktiv så lär du ju gå och köpa en kopp te och en kanelbulle och sätta dig på Vicente Calderon, men jag vet inte på vilken läktare du skulle passa in, så sluta snacka skit tack.
(p.s så du menar att ligans mest hatade röstning är en positiv omröstning som har med fotbollskärlek att göra)
Det är sånt jag menar, Det är Fotboll.
Så än en gång, sluta snacka skit och lek fin själv.
Har vaknat för att gå och jobba nu, har inte tid med att förklara allt inom fotboll till dig.
Gurret:
Om du kollar tibaka så skriver jag kanske 10 saker om Atleti övergångar, nyheter och sånt, sen 1 eller 2 pajkastingsinlägg.
Ni alla kan sluta leka heliga och börja försvara vårt forum från alla dårar som kommer in och skriver hala Madrir o grejer.
Det här är ett forum, man pratar fotboll, men mycket runtomkring, eller vill ni bara prata om en rund boll och 11 spelare?
Man diskuterar och argumenterar, det är det man gör på forum.
Aupa Atleti