jaha, det var en kul julklapp, en förlust.´
Det va ju en bortamatch, men om jag får ge min syn på hemmamatcherna så blir det så här,
Eftersom halva truppen är ny så har inte laget lyckas skapa nån hemma kärlek till Calderon än, jag tror det fortfarande är bortamatch för dom flesta i laget hemma på Calderon, och sen så verkar ju inte Bianchi vara nån höjdarcoach på att skapa hemmakänsla hos spelarna.
Med andra ord så tror jag dom flesta spelarna saknar hemmakänsla för den fruktade Calderon stadion, och Bianchi lär ju inte kunne skapa det heller, det flöder ju bara negativ energi runt laget, Torres verkar på nåt sätt vara orolig för att Kezman ska göra mer mål än han och vägrar typ passa, åsnan Bianchi plockar ut Petrov i andra halvlek, match efter match även fast det är våran bästa kontringsspelare och brukar utföra mest av alla på plan, backarna verkar inte ha nåt förtroende för målvakten förutom Franco, vilket resulterar i att Perea kan t.o.m nicka bort bollarna från famnen på reservmålvakterna.
Bianchi engagerar sig aldrig i matcherna utan går mest och kliar sig på pannan på sidlinjen.
Gör skumma byten och har fullt förtronde för den totala grisfotbollen som Gabi och Zahinos presterar på mittplan, en grisfotboll som varken backlinjen eller anfallarna verkar kunna läsa, vilket resulterar i få mål frammåt och mer mål bakåt, jag tror att Colsa kan vara nyckeln om man får igång honom med Luccin, det skulle vara en bra pivotelinje.
Känns som Bianchi bara vill behålla jobbet hela son kontraktstid för att tjäna pengar, som han sa, han tänker respektera kontraktet och vara kvar tiden ut, han själv verkar ju inte lacka ur över förlusterna och avgå själv för skammens skull som många coacher gör.
Men inte Bianchi, han ger sig inte förän vi spelar i secunda.
Jag tycker Valera är väldigt stabil deffensivt och bra med sina offensiva kantraider dom gånger man sett han spela, Han lär bli en briljant högerback snart.
Såg på spanska sportnyheter på parabolen att Atleti är intresserade av Nihat.
Båda Moskva klubbarna har lagt 1.4 milj respektive 2 milj bud på Nihat, det är rätt så billigt, och Sociedad har sagt att den summan är bra, Det skulle smaka mumma att få Nihat till Atletic som släpande forward bakom Torres.
Och om Maniche kommer, och Chelsea inte tar han, man måste lägga ett Värvningtak i antal milj för att vi andra ska kunna få ett någorlunda rättvist värvningsrace.
hoppas Maniche fattar att han bara är tillfällig vikarie för Essien och att han sen kommer att bänkas.
Rosicky är ju redan klar.
Min Önskade 11 efter transferfönstret.
.............Franco............
Valera....Perea..Pablo....Lopez
Maxi...Rosicky..Maniche..Petrov
.............Nihat.............
............Torres.............
Coach : Antic
Då slutar vi på 3 plats, garanterat.
Aupa Atleti