Atlético - Forum

Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
Diskussionsforum Atlético
Champions Leagues gruppspel är lottat. Vilka tar sig vidare?
465 registrerade röster.
Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
465 registrerade röster.
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ![]() | 38 | 28 | 4 | 6 | 88 |
2 | ![]() | 38 | 26 | 6 | 6 | 84 |
3 | ![]() | 38 | 22 | 10 | 6 | 76 |
4 | ![]() | 38 | 19 | 13 | 6 | 70 |
5 | ![]() | 38 | 20 | 10 | 8 | 70 |
TOTALT 83246 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
VamosAtleti! skrev:1. Biljetterna släpps på Ticnet och man hinner inte få tag i dem då de tar slut på 10 minuter. 2. Läser här på SvenskaFans att vi kan fixa igenom tyska peñan, slutar leta efter biljetter. 3. Tyskarna har problem med att fixa fram biljetter så börjar desperat leta efter biljetter bland leverantörer och konsultföretag till jobbet (Malmö-området) 4. Info kommer fram om att det inte är möjligt att få igenom tyskarna. 5. Ringer ner till Spanien där en risig engelska berättar för mig att jag är en dag för sent ute. (Letar fram hagelbössan) 6. Ticnet släpper 400 biljetter kl. 10.00 där jag reserverar 2 biljetter men när jag ska boka dem är de redan upptagna. Alla biljetter är slut kl. 10.00.20 (Sätter pipen i munnen) 7. Skulle jag gå till stadion och försöka få biljetter och inte få dem trycker jag nog på avtryckaren. Summa sumarum: Jag är inte ens intresserad av att se matchen ikväll(även om jag säkerligen kommer göra det), är så jävla besviken på allt som heter organisation och löften, en klubb med sjukt dålig struktur för folk utanför Spanien. Att befinna sig 30 minuter från Malmö och känna sig så j*vla distanserad från Atleti och matchen. Sett fram emot denna matchen sedan lottningen och så sitter man i soffan precis som vilken match som helst. Jag kan väl inte vara den enda i hela Sverige som har haft sådan j*vla otur?
biljett1 skrev:2000 kr rad 15 långsida 0700179456 finns i malmö
Visar 1 till 30 ( av 83246 poster )