Jag har inte fått skriva av mig om matchen som var i lördags än, så jag tänkte att man kanske kan ta tillbaka lite av diskussionen till fotbollsplanen istället för att flytta in den i villan, bilar och folks privatliv över huvud taget.
Min flickvän var inte nådigt sur på mig efter matchen, hon trodde att grannarna skulle komma ner och klaga när det flög snusdosor i golvet, skrik och otaliga sparkar på soffan. Domaren förstörde allt för oss enligt mig. Straffen kunde jag ha gått med på, men att det var rött kort.. Jaa, och Örebro sportklubb spelar fortfarande i allsvenskan.. Nej, det var helt enkelt inte sant!
Det kändes att det var Real som stod på andra sidan planen på domarens "blåsningar" som missgynnade Atleti nåt fruktansvärt i början. Jag förstår Torres som dök som en nedskjuten skata vid flera tillfällen. Om jag själv hade spelat den matchen hade jag inte fått vara kvar på planen länge, jag hade blivit utvisad i den 23:e minuten för någon riktigt onödig eftersläng, jag är bara glad att det inte blev fler utvisningar!
Vi hade inte särskilt mycket framåt, men all heder till Petrov som ensam tog hand om en HEL kant, både offensivt och defensivt! Jag är fortfarande imponerad av hans kämparinsats!