Jesus Gil, jag ser att du tar Nakamura före Petrov... Det är enligt mig helt fel, Jag har sätt Nakamura spela mot lag som Juventus, Milan, Fiorentina, UDinese, han är helt enkelt chanslös mot lag som har bra försvar.. Chiellini i Fiorentina t.ex, tog hand om honom som om han var en fjäder, mot Juventus fick han knappt röra bollen...
Medans jag sätt Martin Petrov mot B Munchen, Sverige och Italien.. Martin Petrov kan lika väl vara världens snabbaste spelare, och nu överdriver jag inte, jag kmr ihåg EM, när han t.ex löpte förbi Zambrotta, sedan missade han dock friläge mot Buffon, eller när han la en egen boll förbi både Lucic och M Nilsson, båda stod som stenstoder... När Wolfsburg mötte B Munchen så hade inte backarna någon chans mot hans snabbhet, Han är den som fått mest "poäng" i Tyskland, då han har 12 mål gjorda pluss 14 assist... Han är dessutom en perfekt straffskytt, har personligen alldrig sätt han missa, fin straff han satte mot t.ex BUffon i EM...
Matcher jag sätt Martin Petrov och Nakamura, haha, det är fan skrattretande att jämföra, alltså inte undra på varför Nakamura är så billig.. Populär e han ju, men när han ser att motståndarlagets försvar e bra , så har han helt enkelt ingen chans, inte efter va jag sätt iaf... Alltså om man tycker att Pterovs prislapp på 10 milj euro är för hög så vet jag fan inte vad man tänker med... SE HONOM SPELA, DÖM HONOM DÅ!!!!!