Atlético - Forum

Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
Diskussionsforum Atlético
Champions Leagues gruppspel är lottat. Vilka tar sig vidare?
465 registrerade röster.
Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
465 registrerade röster.
TOTALT 83246 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Marcelo - ¡Hala Madrid! skrev:Stort cred till dig Zoran. Det du gör för Atleticos SF-sida är makalöst och dina insatser i Eurotalk var likaså klanderfria. Blir mäkta imponerad, trots att jag är "från andra sidan stan".
Silverlund skrev:Är rädd att jag gör bort mig nu, men... Vad ska man tro om ryktet på Sillysvepet om att Benfica erbjudits Oblak? Handlar det om att vi AM ska satsa på Moya, och försöka få loss Gaitan istället, plus en "billigare" målvakt som reserv?
Conserva el Calderón! skrev:Juan Gato ?@J__Gato 34 min Entiendo la inquietud pero sólo digo una cosa: Reus está fichado jugará en el @Atleti La verdad puede con la mentira Siempre #ReusRojiblanco Någon som kan KORREKT översätta?
Flavia skrev:Atletico-supportrar borde snarare vara livrädda ifall OM Reus skulle signera för er. Då kommer Arda med största sannolikhet att lämna, turken är alldeles för bra att sitta på bänken
eduardo c skrev:Har nån hittat något som säger att dortmund har dementerar uppgifterna om att atletico är nära att värva reus?
gurra1993 skrev:Nån som Sitter på truppen för ikväll ?
Radamel Falcao skrev:Lugna ner er grabbar de kommer aldrig hända att Rues blir klar för er de värre än att Messi skriver på för Real Madrid. Så glöm den ryckten tror bara att ledningen vill visa fansen att dom vill visa att dom kan locka till sig stora namn.
El_pepino i Ardas skägg skrev:Tillägg om Reus-diskussionen nedan för att folk inte ska hoppas för mycket. Dani Hildago som har medverkat i vår redaktions sillypodd twittrar att klubben ringer runt till journalister och dementerar att Reus är på ingång. Edit: Min spanska är inget vidare så rätta mig gärna om jag har fel Zoran och co.....
Chewie skrev:Vilken tid är matchen idag? hittar inte klockslag någonstans..
Olí Torres ( F.d.José Antonio Reyes) skrev:Känns dumt att skriva att jag kräver någonting av dig zoran då du lägger ner liv och själ för att uppdatera oss om vad som händer kring Atletico!
Visar 1 till 30 ( av 83246 poster )
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ![]() | 38 | 28 | 4 | 6 | 88 |
2 | ![]() | 38 | 26 | 6 | 6 | 84 |
3 | ![]() | 38 | 22 | 10 | 6 | 76 |
4 | ![]() | 38 | 19 | 13 | 6 | 70 |
5 | ![]() | 38 | 20 | 10 | 8 | 70 |