@ Antonio Lopez. Jag håller med dig. Sett till skuldsaneringen, och sett till hur mycket pengar klubben har kunnat spendera är jag mer än nöjd. För en gång skull känns det som att klubben verkligen har tänkt ett steg längre i sin värvningspolicy än att bara slänga ut en massa pengar som egentligen inte finns. Dessutom utan någon som helst eftertanke om hur spelet egentligen ska fungera. Vi kommer alla ihåg säsongerna när vi hade Kun, Forlan och Simao framåt. Hur grymma som helst, men egentligen saknades det någon som helst struktur och framförallt bakåt. Guilavogui, Alderweireld, Gimenez, Villa & Baptistao är riktigt bra värvningar. I sammanhanget tycker jag att det är viktigt att också komma ihåg att vi faktiskt har behållit truppen ganska intakt förutom Falcao och överflödiga spelare. När hände det sist? Demichelis värvningen blev skum i slutändan, men låt håll i åtanke att vi faktiskt drog in en hacka på honom, utan att ha slängt ut en ända spänn. Fotbollsmarknaden är ju helt sjuk som det ser ut just nu, och att börja ösa ut pengar för spelare till överpriser är inte rätt melodi. Det finns dessutom rejält med sparkapital i Koke, Oliver, och faktiskt även Mario, som vi alla vet har påbörjat säsongen superbt. Att stoppa in för många nya spelare i truppen skulle som jag ser det, förstöra en stor del av deras utvecklingspotential. Både Koke och Mario har all potential att blomma ut på allvar den här säsongen. Skulle vi lyckas knyta till oss Giovinco, Kagawa (inte troligt), Mata (inte troligt) så får vi ändå se det som en rejäl bonus.