Nagy22
Håller med om Botia han hade kunnat bli en riktigt viktig pusselbit. Botia in samt någon spelare på lån så hade nog ekonomin + truppen sett ljus ut.
Nagy22
8 augusti 2012, 00:10
Ändrades: 8 augusti 2012, 00:13
Javi Fuego, defensiv mittfältare från Rayo ryktas vara nära Málaga.
Om dom har råd hoppas jag dom knyter upp Botia från Gijon
Usch vad dåligt det ser ut atm. En ljus sida är att Kameni visar gammal god form. Backlinjen är riktigt svajig.
EDIT Oj jävlar vilket mål av Eliseu i skrivande stund!!
Väntat men ack så tråkigt lycka till Santi!
Säsongen behöver ju inte bli katastrof, hur ser ekonomin ut iochmed försäljningarna av Rondon och Santi? Ev Mathijsen.
Få in hyfsat bra ung lovande mittback på lån med köpsklausul samt 1-2 till spelare på lån så kan det gå vägen. Finns fortfarande bra lirare kvar i laget!
Som Arsenal-fan är jag glad att vi får Cazorla men tycker samtidigt lite synd om er. Trodde att ni skulle kunna växa er stora efter några år och på allvar utmana real och barca om la liga, tyvärr blir det inte så :(
Toulalan verkar vilja gå ner i lön och stanna, samma med Pellegrini !
Rondon, Cazorla och Mathijsen ut kan räcka för att täcka upp skulderna.
Joaquin har jag inte läst något om men han sitter också på en hög lön.
Fan vad sorligt att se detta! Trots att jag håller barca som nummer ett har jag bott i malaga i halva mitt liv och vill se att det går bra för er. Aupa! Hoppas shejken säljer till någon ny stenrik och fortsätter bygga detta.
Ni ska bli ett topplag!
SergioCanales
Malaga har ju inte haft så jättemycket pengar senaste 20 åren och förrutom en trip ner i segundan har laget alltid klarat sig runt top8 så det blir nog inga problem.
Hoppas ni klara er kvar, tråkigt att åka ner på grund av pengar. Blir intressant att se hur ni klarar er med små medel som andra klubbar och måste ta fram egna produkter.
Antonio Fernandez lämnade in avskedsansökan idag, de går bra nu....
Riostlund
1 augusti 2012, 12:06
Jaha kaos är väl det minsta man kan säga.. Bara att hoppas att det blir någon som verkligen vill fortsätta satsningen som gjorts nu, något som faktiskt shejken lovat att han endast säljer till!
Cazorla på G till Arsenal var ju inte heller den start man ville ha på Silly Season, hoppas han stannar när det klarnar med nya ägare och dylikt..
Rezart Taci uppges ska ta över malaga nu , hans företag heter Taci Oil och har senaste 5 åren vuxit enormt. Han har tidigare försökt köpa Milan och Roma.
OBS* enligt albanska tidningar
Är er president på riktigt?
Taget från hans officiella Twitter:
"Now everyone knew the truth and how they hate us because we're Arabs,, I Do not want to talking about the racism towards us by them"
"Yes, this campaign to discredit Malaga and our reputation because we are Arab investors. This is the truth Racism and not other"
Prova att betala ut löner och övergångssummor istället...
Jag förstår verkligen inte vad vi ska med Luca Toni till!!! Samma var de ifjol när vi drog in Van Nistelrooy..
Känns som helst onödiga värvningar! Nej ge istället speltiden till unga spelare som Juanmi som verkligen är på uppgång och en fantastisk talang!
Annars hoppas jag att man kanske köper in Nilmar som fortfarande har många år kvar och som är lite av en typ som vi saknar.. En spelare som kan göra 20 per säsong!
Shejken Al Thani kör hårt på twitter.
Hoppas på några nyförvärv nästa vecka.
Riostlund
6 juli 2012, 16:47
Fast helst tror jag Jag skulle vilja ha Nilmar från nyligen degraderade Villarreal!
Fantastisk målskytt, bra teknik!
Riostlund
6 juli 2012, 16:45
Måste säga att jag tycker att årets ställ är fantastiskt snygga!
Ser riktigt bra ut :)
Vad gäller transfers så verkar ju bräderna Dos Santos vara högaktuella! Något jag gillar då båda två är väldigt sköna lirare, bra teknik, passningar, speöförståelse och fortfarande utvecklingsbara :) Sen hoppas jag mer på Huntelaar än Negredo, Luuk de Jong eller Leandro Daniao vore inte heller fel :)