Ojoj.
1.) Det är inte -enbart- jag som tippade bara för att jag skrev. Uttagningen av laget gick till såhär: var och en skriver en lista på hur vi tror att ligan kommer sluta. Därefter sätter vi ihop en slags gemensam lista utifrån medelvärdet på sammanställningen.
Och så delar vi ut lagen oss emellan att skriva om, försöker anpassa det så att varje skribent får presentera "sitt" lag. Hade jag inte varit den fantastiskt generösa människa jag är hade lotten fallit på Robert att skriva om Atletico, men de hade fortfarande hamnat på åttondeplats. (Ja, det var min idé att tippa er som 2:a förra året. hoppades och trodde verkligen på en kanonsäsong, synd att jag hade fel.)
2.) Att det finns dem som tänker att det har med Gabi att göra. Ska jag skratta eller ska jag gråta? Säger väl mer om dem som överväger det än om mig iofs... (Fast blir lite rörd.)
3.) Deion du tänker som jag ser jag. Fin komplimang där, varsågod.
Det är väldigt tråkigt att ni tar så illa vid tycker jag, och över en tippning. Har försökt vara saklig och rationell, läste igenom varenda text som publicerats på denna sida sedan säsongen slutade för att få en så "bra" uppfattning som möjligt.
Att ni som sedan följer laget genom allt vet mer än mig om vem som spelar var och hur Manzano tänker (vissa av er är kanske rent av personligen bekanta med honom) är inte direkt märkvärdigt. Det kommer med kärleken.
Aja.