Atlético - Forum

Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
Diskussionsforum Atlético
Champions Leagues gruppspel är lottat. Vilka tar sig vidare?
465 registrerade röster.
Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
465 registrerade röster.
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ![]() | 38 | 28 | 4 | 6 | 88 |
2 | ![]() | 38 | 26 | 6 | 6 | 84 |
3 | ![]() | 38 | 22 | 10 | 6 | 76 |
4 | ![]() | 38 | 19 | 13 | 6 | 70 |
5 | ![]() | 38 | 20 | 10 | 8 | 70 |
TOTALT 83246 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Kakan_Atletico skrev:Som vi har sett den senaste tiden så hamnar ju Griezmann alltid så jäkla långt ner i banan. Han blir ju som en högermittfältare istället för ytterforward. Jackson ihop med Griezmann längst fram som en duo känns också spännande tycker jag. Sen carrasco till vänster o Koke till höger.
Flavía skrev:Official Line-Up: Oblak, Juanfran, Godín, Giménez, Filipe Luís, Gabi, Augusto Fernandez, Koke, Saúl, Griezmann, Vietto. Bench: Moya, Savic, Jesus Gamez, Carrasco, Correa, Jackson, Torres. Ni möter ett rejält försvagat Celta Vigo utan Nolito och Augusto Fernandez, två av deras absolut bästa spelare under denna säsong (varav den ene blev såld till er). Allt annat än tre poäng är inget annat än en stor skandal värt namnet. Och nämn inte vår förlust mot dem eftersom att Vigo-laget kunde ställa upp med sitt starkast möjliga lag, något som Celta inte kan göra mot er.
paniagua skrev:Finns det några nya rapporter angående om det blir något spel eller inte idag?
paniagua skrev:Definitivt ett aber. Inför ligastarten hade vi inflation på forwards, nu har vi inflation på mittfältare också. Givetvis ett lyxproblem för Simeone, men för oss fans är ju bekymret att vi vill se alla, eftersom det är idel intressanta namn på mittfältet i detta lag just nu.
Silverlund skrev:En centertank, en RG8, en hederlig gammal striker är vad jag vill ha nu...
Antonio López skrev:Hoppas för övrigt att Torres inte får förlängt kontrakt. Skulle vara väldigt jobbigt att se hans sorgliga jakt på sitt 100ade mål även nästa säsong... Ser hellre att Vietto får speltiden istället eller någon av de andra anfallarna i truppen.
gurra1993 skrev:Äre bara jag som börjar tycka synd om Oli? För han kommer ju aldrig ta en plats på ett Simeone mittfält spelare som Koke, Gabi, tiago, saul, Thomas, Augusto å Kranewitter kommer ju alltid gå före vilket är tråkigt då Olis grund talang är minst en nivå över alla andra mittfältare.
gurra1993 skrev:Äre bara jag som börjar tycka synd om Oli? För han kommer ju aldrig ta en plats på ett Simeone mittfält spelare som Koke, Gabi, tiago, saul, Thomas, Augusto å Kranewitter kommer ju alltid gå före vilket är tråkigt då Olis grund talang är minst en nivå över alla andra mittfältare.
AndeeI skrev:Kranevitter: Kommer garanterat att ha en framträdande roll i klubben i framtiden. Det är mitt tips Borja: Tror jag slutligen har blommat ut, och jag ser gärna att han plockas hem från Eibar till nästa säsong. Guilavogui: Lär inte vilja gå tillbaka till Atletico, och Simeone ska ju tydligen, som jag förstått det, inte vilja ha honom tillbaka heller. Cerci: Håller inte måttet kort och gott och sett till vad han presterat de senaste säsongerna borde han nog ha stannat kvar i Torino. Keko: Har gjort det bra i Eibar. Jag är dock tveksam till om han hålller för Atletico? Leo: Tveksamt till om han håller måttet i Atletico Yassine: Just nu alldeles för hård konkurrens på målvaktspositionen. Sett alldeles för lite av honom i övrigt. Manquillo: Har väl inte direkt haft en grym utvecklingskurva de senaste åren, även om han tog plats i Liverpool till en början åtminstone. Borré: Har jag inte sett alls. Har jag missat någon, och vad säger ni andra?
Alexander Ivanovski(red) skrev:Lottning :)
Visar 1 till 30 ( av 83246 poster )