Hörde jag någon nämna ordet nervös?
Då är ni fan inte lika nervösa som mig, jag är så in i helvete nervös att jag inte ens minns mitt eget namn, var jag bor eller vad min mamma/pappa heter :O
Hoppas att spelarna "vet" bättre än mig och att dom vaknar på rätt sida och sist men inte minst och viktigast att man har turen på sin sida!
Blir det så, då är jag hundra procent säker på vinst, om fallet inte blir så förväntar jag mig en rätt snål och tight match.
1-0? förhoppningsvis!
En nyckelord för Atletico och morgon dagens batalj är;
-TÅLAMOD!
Fulham kommer säkerligen ligga lågt med sina positioner och köra på kontringar, tror inte dom har kvaliten och tekniken för att föra spelet. Så det gäller för spelarna att ha tålamod annars blir det svårt att bryta sig loss.
Jag personligen hoppas innerligt, att Reyes får avgöra det hela, killen förtjänar detta, han har gjort ett enormt jobb och varit en av skälen till Atleticos fantastiska cup-äventyr.
Och hoppas sist att detta medföljer att han gör sällskap det Spanska landslaget för att försvara och njuta av Fotbolls VM i Sydafrika som stundar!
Önskar också att Reyes kommer att bli kallad för re(YES) slutet av dagen och här framöver!
Ciao, och må GUD hjälpa detta laget och håll tummarna ni alla!!
ATLETICO i vått och torrt!