Idag är bara 3 poäng som räknas, annars är vi i stort sett uträknade från top4 med tanke på vår mentalitet. Vi är bra på försvara en position i ligan, men förjävliga på att hämta in avstånd.
Ganska bra val att spana på Cabral, en riktigt bra back. RP kan ha lättare att göra med för Atleti när det gäller spelarövergångar då en viss Simeone är där. Jag minns bara Cabral från 04-06 då jag fick in Argentine Primera genom Fox på parabolen, men då spelade han för Racing och va jävligt bram har inte sett hans matcher med RP.
Jaime Romeros spelstil är väl ganska lik Miguels och Kekos om jag inte minns fel från några U-landslagsmatcher? det är absolut ingen förstärkning vi behöver 2 år frammåt, men kanske efter det.
Feghouli tycker jag är lite överhypad, har sett han spela några gånger, inget att hurra för just nu, men han har helt klart potential. Lite Ben Arfa varning över hypen.
Sist men inte minst, Hoffenheim!! Vilket gäng, har sett mellan en och en halv till 2 matcher med den hittils, fyfan va dom krigar, haha, för varenda cm. Dom leder Bundesliga med en match mindre spelad än de flesta inför dagens omgång. vad som händer så kan ingen gå dem i ikväll på poäng även om Hoffenheim förlorar. Viket gäng, jävligt imponerad om deras moral i varenda match.