Säsongens SÄMSTA insats ett faktum.
Varför i hela friden slutar man spela efter att ha fått en drömstart?! FAN!
Som sagt, usel insats. Riktigt, riktigt dålig. Håglöst, oinspirerat och slarvigt.
De som får godkänt är Abbiatti, Lopez, Pernia Jurado, Garcia junior och till viss mån Kun.
Till att börja med är vårt försvarsspel i år oftast ett stort skämt. Vad har hänt? Förut var det vårt signum, nu är det allt som oftast en hönsgård. Idag var våra ytterbackar bra, men Pablo och Eller har inte många rätt.
Maxi syntes som vanligt inte till, hans kollega på andra kanten var dock pigg. Försökte med något kreativt varje gång han fick bollen. Jurado i mitten gjorde mycket bra ifrån sig. Smarta mottagningar, finter och pass. Att Garcia junior sedan får en utvisning?! VAR I HELA FRIDEN SER HAN DEN, FRÅGAR JAG MIG? Gör som vanligt en bra arbetsinsats till den obefintliga utvisningen. Ett skämt!
Kun och Forlan kommer inte till sin rätt. Kun blir hårt tagen och får ALLTID frispark mot sig. Att ens bli varnad för armbåge är också det ett skämt. Han är ju inte ens uppe där? Hans kollega i anfallet är en duktig spelare och anfallare. Men han MÅSTE lära sig att göra det enkla istället för det svåra, samt att skjuta snäppet mindre, trots ett bra skott.
Aguirre var igång under hela matchen, och jag är nöjd med hans agerande. Miguel var pigg och var inblandad i rätt mycket.
Den som var sämst idag var absolut domaren. Att ens hitta en frispark vid Garcia juniors utvisning är rätt bra, likadant att missa den för mig solklara straffen på Garcia senior.
Säsongens sämsta insats, som sagt. Nya tag mot Bolton, och Mallorca som vi möter nästa helg(?).