Har inte kunnat följa försäsongen så bra som jag velat på grund av min arbetssituation. Men nu har jag uppdaterad mig med hjälp av redaktionens eminenta arbete! :)
Ser lovande ut på många punkter, tror att Fórlan och Kun kan bli ett bra radarpar, kommer bli spännande att se om Maniche kan visa sitt "rätta" jag, och om Luccin (min personliga favorit) kommer att tappa sin plats i förmån till Raul Garcia, som verkar ha haft en riktigt lovande försäsong!
Ser (som vanligt) med tillförsikt fram emot en ny säsong, (som vanligt) ser det bra ut, men en sån här bra försäsong har vi väl ändå inte fått på ett par säsonger?
En punkt som är otroligt skön är att jag anser att vi har en större bredd än vanligt (förutom då möjligen på topp, då Mista inte varit bra på länge, och Braulio är väl lite oprövad, även om det finns potential och han gjort en hyffsad försägong). Mario Suarez, vart återfinns han just nu? Är det den Mario som nämns i matchrapporten mot Getafe? Annars kanske Diego Costa kan ses som backup på topp?
Nåväl, AUPA!