Jag är väldigt nervös inför morgondagensmatch, känns mer och mer att Recre kommer att vinna över oss, det är en hemsk känsla jag har...Som vissa har nämnt så hoppas jag att Torres lyckas ha kvar motivationen från derbyt...
Jag tror att Atletico tillsamans med Barcelona har svårast schema, vi möter de svåra lagen bortaplan nu när det är på väg att dra ihop sig.
//På tal om Barcelona...Ang. matchen de spelade ikväll. Jag har klagat på Alves tidigare (för hans filmningar), men jag måste säga att han är min idol nu. Alla hans filmningar mot Atletico är som bortglömda, vilken spelare han är. Definitivt den bästa ytterbacken i världen just nu. Verkligen bättre än bäst...
Domaren är som vanligt värdelös, men han är åtminstånde neutral för en gångs skull och då ser man, när Barcelona behandlas som vilket lag som helst så är jag inte förvånad att det går så dåligt för dem. Tvärtom, det är så här matcherna skulle sett ut för Barcelona om domarna dömde lika neutralt på flera av deras matcher.
///Luff, glöm inte att ta bilder om du lyckas med att ta dig dit - och lägg upp dem! =)