Hmm, man vet ju inte var man ska börja, det har ju hänt så mycket..
Matchen var en katastrof, jag trodde verkligen att vi skulle prestera bra, men jag önskar kan jag säga.
Mittfältet funkar inte nånstans. Maniche! Som nån sa (har tänkt på det ganska mycket själv!) så gör han inte ett piss! Varje gång han skjuter så hamnar bollen mer än 20 m utanför mål. Han är inte snabb! Kolla på honom! Jag tror ine att jag sett honom spela nån bra match i Atletico.
Det här med filmningarna, världens största misstag är ju att anklaga 1-2 lag i La Liga, herregud, alla lag filmar! Bara att inse! Ta bara VM som exempel. Alla kommer dit och snackar så mycket skit, det är sååå feel att filmaa. Vi måååste göra något ååt deeeet. Så går de ut och filmar som bara den.
Kan inte sluta tänka på Dani Alves igår. Man leder med 3-0, men ändå?! Jag menar inte att det är OK om man är i underläge. Absolut inte. Det enda sättet att stoppa det här, är att ta efter hockeyn. låt domaren titta på det, sen kan han bedöma. Annars kommer det alltid vara en 50-50 situation för domaren, där han bara chansar. Domaren ska självklart kunna gå och titta på osäkra situationer. Man måste ta tag i det här snabbt, (har pågått jävligt länge) annars kommer man se små knattar filma. Snälla nån.
(Förstog inte varför Aguero fick en 3:a för? Jag jämför honom med Torres i förra? Förrförra? Då han var fantastisk att titta på, fick bara en 2:a då. Jag tycker absolut inte han var värd en 3:a, jag hade satt 2-. Men det är vad jag tycker.