Atlético - Forum

Atlético - Forum

Atlético - Forum country flag
Atlético - Forum shirt

Liga: La Liga

Arena: Estadio Vicente Calderón

Atlético - Forum

Diskussionsforum Atlético

Du måste vara inloggad för att kunna kommentera.
Är du inte medlem? Klicka här för att registrera dig.

Champions Leagues gruppspel är lottat. Vilka tar sig vidare?

465 registrerade röster.

TOTALT 83246 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.

team shirt forum
hinge
21 juni 2006, 20:35
Henko // Är du go eller? Torres ÄR lika stor ikon för Los Rojiblancos som Totti är för Roma.. Om inte större.
Atlético
Henko
21 juni 2006, 17:17
Jag älskar att Atletico satsar som de gör, går nästa säsong bra kan Atletico bli det stora lag det är. Jag önskar Torres blir lika stor ikon för Atletico som Totti är för Roma.
Atlético
Beer
21 juni 2006, 15:47
Atlético
Henko
21 juni 2006, 15:29
Jag tror att Agüero klart kommer få spela, annars skulle man inte lägga dom pengarna. Marqués tror jag kommer fungera som en offensiv inhoppare bakom Maxi och Torres. Atletico verkar ju vilja bli av med Galletti. Valera är väl det defensiva alternativet som högerbräddare.
Torres vilar mot Saudi, tydligen ska också hela backlijen göra det, hoppas att man få se Lopés då. Raúl och Villa plus en till på topp. Senoo// Han har fotfarande sagt att han går om Atléti vill sälja honom och det verkar som att dom inte vill det, i den formen som han är i nu tror jag att han tänker att han kan ta oss ut i Europa. Tror ni att Agüero och Marqués får spela mycket under säsongen, Marqués känns som den nya Torres. Fan får tillbaka känslan att vi kan vinna ligan och all såny nu:D iiAUPA ATLÉTI!!
Atlético
Senoo
21 juni 2006, 13:23
Elwis, Jag hoppas att han funderar mycket på detta om transfer ut ? Jag menar han är ung varför intve försöka en säsong till i Atletico och se om de kommer ut till europa . Då får han ju ännu högre status ja menar ..´´ Killen som tog mittenlaget till semifinal i cham.league..´´ eller kanske ligatitel :P ? .. Hoppas han tänker så ..
Valencia
Red. Rickard
21 juni 2006, 13:03
Ämne: Marcus Allbäck - Någ....
Marcus Allbäck är något för alla. ;)
Atlético
guRRet
21 juni 2006, 01:45
Marcus Allbäck - Något för oss? ;)
Ämne: nya vändor i Garcia-....
+ Sosa som återvänder.
team shirt forum
Elwis
20 juni 2006, 19:12
Senoo, Jag har tänkt på samma sak, tänk om stor-klubbarna vågar satsa på Torres och lägga det bud som begärs på honom - Många klubbar har genom åren tvekat att köpa Torres, men om det fortsätter så här så finns det en risk att vi inte ser Torres i Atletico nästa säsong:( Hans status och värde lär ha ökat kraftigt efter dessa två omgångar..
Atlético
Beer
20 juni 2006, 19:00
Ja, Luisao ryktet tvivlar jag på. Kommer aldrig hända om inte Perea eller Pablo drar
Atlético
Senoo
20 juni 2006, 18:46
De va fan länge sen ja skrev något :).. Jag är väldigt glad att det går bra för Torres i vm , MEN .. MEN är rädd att någon storklubb köper honom men iallafall så höll ja på Spanien innan vm börjar o ja känner mig så stolt när de går så här bra för dem :D
Atlético
Henko
20 juni 2006, 18:31
Man gillar att R.Garcia ryktet fortsätter. Atletico verkar vara säkra på att han är den rätte. Man gillar inte Luisao ryktet, en bra back men det betyder nog att Perea är förlorad. Hoppas det inte stämmer.
http://www.as.com/articulo/futbol/defensa/brasileno/luisao/agenda/atletico/madrid/dasftba00/20060620dasdasftb_2/tes
team shirt forum
Elwis
20 juni 2006, 14:42
Ämne: Herregud, ni kan ska....
Jag hoppas bara att Aguirre använder Torres på rätt sätt, till skillnad från förra säsongen. Om Torres behåller denna formen när ligan väl startar - då kanske vi kan snacka om champions league igen? ;)
Atlético
Beer
20 juni 2006, 14:35
Ändrades: 20 juni 2006, 14:36
nya vändor i Garcia-affären 8 mille + Colsa, Jorge och Zahinos tackades nej till. Nästa bud sägs bli 11 mille + Ibagaza + 2 spelare till. Ett betydligt bättre bud. Garcia är den enda som är aktuell. Osasuna behöver pengar för andra spelare inför CL och de sägs gilla Ibagaza Gabi kommer stanna. innermittfältet ska bestå av Luccin/Costinha + Garcia/Gabi
Atlético
Beer
20 juni 2006, 14:32
Pale Male//Ja, Torres måste vara kvar. Vi har nåt stort på G och jag kan inte tänka mig att han vill dra nu
Villarreal
Tonazzi - The Pale Male
20 juni 2006, 14:08
Herregud, ni kan skatta er så lyckliga över att ni har Torres. :-) Antingen får ni groteskt mycket pengar för han vid en eventuell försäljning eller så har ni en av världens bästa anfallare i laget. Men jag kan bara anta att ni hellre har kvar Torres än säljer honom? ;-)
Kiko var ju Torres största idol när han var liten, efter att har gjort sittförsta mål mot Albacete fick ju Torres hans kaptensbildel. Det kan vara en anledning. Men f*n vad jag älskar honom. iiAUPA ATLÉTI!!
Atlético
Beer
20 juni 2006, 12:34
Sinalco Ja det funderar jag på med. Har bytt in honom på drömelvan men jag tvekar nu :S
team shirt forum
Julia
20 juni 2006, 12:06
OJ, OJ, OJ - TORRES! Hjälp, vad bra han var igår! Man blir ju riktigt stolt över att se honom spela så här bra. Hittills är han utan tvekan VM:s kung och hoppas han förblir det! Spelar han på denna nivå nästa säsong vinner vi ligan :D
team shirt forum
Sinalco
20 juni 2006, 03:20
Frågan är bara om han kommer lira mot Saudi. Känns som man kommer låta spelare som inte fått speltid lira osv. Reyes, Raul, Joaquin osv osv.
Atlético
Deion (red)
20 juni 2006, 01:36
Ser det ut som det gör nu så kan Torres säkra skytteliga vinsten redan om några dagar mot deffensivt svaga SaudiArabien redan innan åttondelsfinalen.. det vore väl nåt.. perfekt motstånd för Torres, han kan lika gärna slå alla tidernas målrekord i VM om han är skade fri hela turneringen om han avslutar gruppspelet genom att sätta nägra baljor mot Saudi.. Det kan t.o.m stå mellan Maxi o Torres om top scorer.. hehe Aupa Atléti
Atlético
guRRet
20 juni 2006, 01:17
Underbart med Torres två mål i matchen, och visst var det kikos gamla målgest! Kul att han visar Villa var skåpet ska stå!
Atlético
Eronisco
20 juni 2006, 01:14
Jag börjar bli förälskad i Torres (igen!). ;)
team shirt forum
Strelj
20 juni 2006, 01:10
Hur kul som helst, Spanien kan vinna alltihopa och Torres kan bli VM-kung :)
team shirt forum
Sinalco
20 juni 2006, 01:07
Helvete va klubbarna kommer rycka i Torres nu, mer än innan. Han verkar jävligt het i detta VM!
Atlético
Cabrón
20 juni 2006, 01:07
Vet inte om det var det, men det såg ut som Kikos gamla målgest. Och Torres brukar ju inte själv ha den målgesten. Ska bli intressant att se om det blir någon kommentar om det i spansk media.
http://gallery.atleticomadrid.de/data/media/50/art_04.jpg
Atlético
senken
20 juni 2006, 01:03
Torres är så bra :D
Atlético
Beer
20 juni 2006, 01:01
Ändrades: 20 juni 2006, 01:01
VM's klubbskytteliga (från Chelskis sida) 5 mål Arsenal (England) Chelsea (England) Atletico Madrid (Spanien)
Atlético
Mathias
20 juni 2006, 00:57
Cabron: Jasså? Varför? Förklara gärna, jävligt stort isf.

Visar 1 till 30 ( av 83246 poster )

Sök på forumet efter innehåll:

Sök efter inlägg postade av:

Sökningen visar inlägg från det senaste året som matchar din sökning.

Spel utan konto innebär att man använder e-legitimation för registrering.

spela18-logostodlinjen-logospelpaus-logospelinspektionen-logo