Något som slagit mig är att oftast är fansen överens om värvningar/försäljningar/taktiker mm. i forum som detta. Men sedan kan coachen/managern göra rent hårresande värvningar/taktiska val. Antingen måste DE tänka på ett helt annorlunda sätt än alla vi... Eller så vet vi inte tillräckligt mycket... Hursomhelst sitter garanterat coachen med mer info om dagsform m.m. vid laguttagningar, men just vid värvningar så kan de mest ologiska värvningar göras.
Jag vill använda Nunez som exempel, jag menar vi behövde verkligen en ytter, och dom skaffade en ytter, som nöter bänk?!? Jag förstår INTE det smarta i det, en extra utgift för att värma upp en bänk som antagligen redan har elvärme...
Kanske är det så att vi fans bara är drömmare och fantiserar om värvningar m.m. men samtidigt känns det inte orealistisk att göra vissa av de värvningar som diskuteras på detta forum. Nåväl, detta är min åsikt; att kanske värvningsansvariga bör vara mer lyhörda, eller helt enkelt ta reda på mer innan de gör en värvning!