Atlético - Forum

Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
Diskussionsforum Atlético
Champions Leagues gruppspel är lottat. Vilka tar sig vidare?
465 registrerade röster.
Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
465 registrerade röster.
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ![]() | 38 | 28 | 4 | 6 | 88 |
2 | ![]() | 38 | 26 | 6 | 6 | 84 |
3 | ![]() | 38 | 22 | 10 | 6 | 76 |
4 | ![]() | 38 | 19 | 13 | 6 | 70 |
5 | ![]() | 38 | 20 | 10 | 8 | 70 |
TOTALT 83246 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Capitan \(^.^)/ skrev:Madridista since 2004 Det syns klart och tydligt att han gjorde det för att provocera. Jag menar, varför in i helvete ska han vara så respektlös och "passa" bollen till just Simeone av alla människor. Hur hårt det är spelar ingen roll, då Varane endast gjorde detta i ändamål för att provocera och häckla motståndartränaren. En tränare som innehar mer respekt än vad slyngeln Varane någonsin kommer att ha. Sen att Simeone ska agera som en italiensk gentleman som Ancelotti finns inte. Det är inte "the Atletico-way" och helt ärligt, gjorde Diego helt rätt i att agera som han gjorde. Han visar att sådant beteende inte är acceptabelt och att dagens bortskämda barn inom fotbollen behöver komma ner på jorden. Hur bra än Varane tror sig vara är han fortfarande en liten snorvalp i jämförelse med en legend som Simeone. Dessutom vill jag tillägga att om detta varit en Barcelona spelare som gjort som Varane skulle jag aldrig någonsin skyddat honom. Det är raktigenom efterblivet, respektlöst och brist på klass. Sen undrar jag också varför du postar detta på Atleticos forum? Det är väl klart som f*n att de kommer skydda Diego. Här ser man också att du precis som Varane var ute efter att provocera.
Karl Pilkington (red) skrev:Ett VM utan Filipe och Miranda svider mer än ett VM utan Sverige för min del....
Alexander Ivanovski(red) skrev:High five! Detta lyckades vi bra med. Angående peña kommer det alldeles snart. Lägg gärna till mig på facebook Eduardo så får vi fixa det.
Madridista since 2004 skrev:Nu är liksom så att Diego Simeone är managern som ska agera som en förebild för sina mannar och det är han som skall gå emellan när spelarna jiddrar, inte direkt så att argentinaren skall bete sig som (ursäkta språket) en jävla clown som som skall skapa kontroverser med tanke på den rollen som denne har. Även om Varane "bjöd" bollen till honom så var responsen allt annat än acceptabelt från Simeones sida!
zoran skrev:Varane skot en boll pa Simeone. Du hade sakert inte reagerat. Bara statt dar och tagit emot smallen utan att saga nagonting.
Visar 1 till 30 ( av 83246 poster )