Bobban//
Tycker vi gått och väl kan ställa över alla tre isåfall. Dominnguez ersätter Filipe, Perea för Godín och Adrían för Falcao. Ge Salvio en startchens på Adríans plats. Barcelona är en prestigematch. Speciellt när Atlético visar god form. Vill ge Barcelona en god fajt och förhoppningsvis lite myror i skallen under matchen, där vi behöver alla tre.
Tre spelare som inte ska bli varnade i morrn är Falcao, Godín och Filipe som samtliga har fyra kort så här långt och riskerar att missa matchen mot Barcelona...
SENASTE NYTT: Arda Turan borta i sista minuten. inte med i truppen i matchen mot Gijon!
Enligt klubbens hemsida fick han e smäll på vänsterbenet och var tvungen att lämna återbud i sista minuten
Sitter i uruguay just nu och till min förvåning så visas Atletico på barerna, blev utskrattad när jag skrek till Tvn mot Lazio Matchen hehe.
Har bara sett en annan kille med Atletico tröja här nere så jag får nog ta på mig min och representera lite!
Nu till en annan sak.
Om vi skulle ta CL platsen vad för typ av värvningar tror ni det blir? Typ Hulk eller Diego Costa? :)
Läste as.com.es i morse.Att Vicente Calderon börjar att fyllas upp inför mötet mot Barca, 2000 biljetter är det som finns kvar för matchen,74 Spanska Peñas kommer att närvara,från övriga Europa kommer La Britannia från UK, Centuria Germana från Tyskland,Belgian Fan Club och den från Luxemburg bl.a. Det kommer att bli en HELT galet, grym stämning på arenan! Till matchen innan, den mot Lazio. Väntar man sig bort åt 2000 tifosi’s vilket gör att kvoten av biljetter till motståndarlaget är så gott som slut. KA-CHING!
Pengar till Atlético, muchas gracias por el café, som man säger i Sverige. Om vi fortsätter så här blir det CL Cash nästa år. Känner att hybrisen från 1-3 mot Lazio fortfarande finns kvar i kroppen till Sporting matchen också.
För den som vill läsa artikeln, finns det även en länk.
Vamos Atleti !
El Cholo känner sig riktigt nöjd efter matchen i Rom. Så laget tar det lite lugnare på träningen. Skönt att kidsen får vara med, och hänga med farsan på jobbet.
Vet att någon för en tid sen lade upp en länk där man kunde ladda ner matcher, missade ju gårdagens match så skulle va kul att se den! Någon som vet vilken sida det var?
MEN glöm inte Adrian.. Som var delaktig i alla målen också, precis som Falcao. Dem fungerar ruggigt bra ihop. Liknar lite Kun och Forlan när deras samarbete var som bäst.
Saxat från Lazioredaktionens rapport:
Bäst på planen: Falcao
Maken till djurisk spelare har jag sällan sett. Falcao sprang på allt och var en ständig huvudvärk för alla spelare i motståndarlaget. Jag ska erkänna att jag har sällan eller aldrig sett honom spela utan bara läst om hans målkavalkad i Porto förra säsongen. Nu vet jag, nu vet jag att den här Falcao ska Atlético Madrid vara evigt tacksamma att kunna tillgå i sitt anfall. Han sliter, stångas och är totalt orädd när han går in i situationerna som uppstår. Världsklass.
När man ser: Att Diakite förlorar 95% av alla nickdueller då vet man att han möter en spelare av absolut världsklass.
Bra rapport förövrigt :)
VAMOS ATLÉTI
Bat - iAmunt Llorente
17 februari 2012, 10:54
Wow, Diego Simeone har verkligen gjort om Manzanos ubåt till ett flygplan på overkligt kort tid :D
Aupa Aupa!/
Nja, så konstigt är det väl inte? :)
Han är väl inte en mindre del av laget, eller klubben än någon annan, sen är det väl ett tecken på att han trivs och blir schysst behandlad. Kul att se!
Där har du nog fel Deion. Dagens kommentar är följande:
"Va fan har Atletico som är så överlägset Lazio?"
Diego Simeone. Det svaret bör räcka för idag.
Haha dagens kommentar tog du hem utan tvekan!