zoran//
Janssen låter intressant trots dennes ålder. Speciellt då Reyes vänsterfot inte fått en frispark innanför målramen sen jag sjöng nationalsången på skolgården i lågstadiet.
På tal om mittfältare och kreativa spelare så jag ganska sugen på att rea-handla från Real Madrid.
Pedro Leon och Canales verkar mer eller mindre definitivt vara på väg bort då Real nu desperat vill vinna ligan nästa år innan snacket om Arsenals titellösa säsonger går över till Los Blancos. Paketpris tack! Kanske 15 miljoner € ?
Skopa 4-2-2-2, kör 4-2-3-1 och Sälj Forlán, inte för att jag tror att han är slut, mer för att det är dags för Borja att börja hoppa in för Kun ibland.
Det skulle inte vara helt fel att kunna rotera Salvio, Reyes, Piatti, Leon, Elías och Canales på den tre platserna bakom Kun på planen.
Frågan vad man gör av Juanfran? De matcher han har fått komma in har det sett bra ut. Om han nu är tillräckligt bra för att spela i ett lag som vill till CL är jag osäker på.
Någon vi verkligen behöver ersätta är Tiago när han drar tillbaka till Juventus. Mitt förslag är att göra efterfrågningar i Ligue 1 efter en duktig defensiv pjäs.
Annars är väl Mario och Koke de säkra korten som blir kvar. Assunção verkar ha gjort sitt i Atlético ser det ut som. Har inte följt Rubén Pérez utveckling i Depor så noga, men du får gärna berätta om det något att satsa på?
Miranda och Godín blir nog ett bra mittbackspar. Álvaro behöver skärpa till sig och börja utvecklas igen, annars ser det mörkt ut. Tror även han har mått dåligt av att ha inte haft Quiques förtroende.