Tycker seriost att man skall slopa Godin.
Anledningarna(med risk for att bli tjatig...)?
Fanni en grym javla hogerback, nagot laget INTE kryllar av - narmsta konkurrent bakom Ufo ar Valera, och jag ar val knappast ensam om att fa halv hjartinfarkt varje gang han skall skota defensiven...? Perea funkar i nodfall, men sjalvklart skall han spela i mitten)trots Aguirre och Resino`s dumma pahitt..).
Priset - 5 milj EU for en av Franska ligans absolut basta spelare, som dessutom INTE ar aldre an 28 bast! Som hittat.
Over till Godin, som ar en helt ok spelare, men priset samt att jag sjalvklart anser att vi har mycket battre tackning pa mittbacken an hogern. Perea, Dominguez, Juanito, Cabrera samt aven Pulido om sa kravs(vet ej om planerna ar att ha kvar honom, darav min "om sa kravs"..)
Fanni har fortf MINST 5 ar kvar att ge - det ger oss god tid att hitta/utveckla en yngling/egen ungdom.
Nar Ufo trappar ned, sa tar Fanni over... nar ufo ar helt borta, sa ar Fanni 1a, foljt an "mr X".
Notera att jag INTE dissar Godin, men anser att balansen blir helt cp om man INTE breddar pa alla fronter.