Ja herregud, va beredda nu grabbar för nu kommer motorsågen!
Alltså, fan vad dåliga vi är just nu, finns det något annat lag som kan spela så dåligt som vi gjorde i andra halvlek med en 3-1 ledning?
Vi har verkligen extrema problem och vi kan tacka vår lyckliga stjärna att vi har Simao/Forlan/Aguero som räddar oss, övriga laget är ta mig fan uselt. Kan sträcka mig till att ge Lopez och Heitinga godkänt med, för övrigt är vi tyvärr tillbaka på punkt A, vi behöver byta ut stora delar av laget och mitt tålamod med Maxi är dessutom slut, jag tycker han är alldeles för ojämn och som kapten och pådrivare är han ett skämt.
Mittbackarna tänker jag inte ens gå in på, det krävs drastiska åtgärder om vi menar allvar med att nå topp 3 kommande säsonger, Assuncao är inte katastrof, men har ett lag med våra ambitioner råd att ha en så ensidig spelare på planen? 57 gula kort eller vad han har talar ju sitt språk.
Fan, inte ens Franco går att lita på, man är ju ett nervvrak när man ser våra matcher numer, folk garvar åt oss.
Att vi drog på oss en ny utvisning är knappast förvånade heller, vårt lag saknar disciplin!
Sorry för nedskrivningarna, kul se om ni håller med men jag var tvungen skriva av mig lite.
Krävs nog ett mirakel för CL-plats, men självklart hoppas man!