Ämne: Ni kna inte mena all....
För det första verkar din förståelseförmåga inte vara topp, då du använder "ni" hela tiden. Det är min artikel, jag står för den, och det är alls säkert att andra Atletico fans eller klubben håller med. Så du kan sluta dra alla över kam, för det är mina åsikter, inte "våra". De som håller med mig skiver säkert om det på forum.
När det gäller CL så har vi lika goda chanser som Inter då dom inte spelat en final i europacupen/CL på sen mitten på 60 talet. Inter kommer stöta på brittisk patrull förr eller senare, och där ryker dom som vanligt. Medans Atlético har allt att vinna, och visade mot Liverpool att man gått o gärna kunde ha slagit dem båda matcherna. Vi spelar inte uder samma press som Inter, och vi är oförutsägbara, med tanken på att inget lag i CL inte riktigt vet vart dom har oss och hur dem ska lägga upp taktiken, är vi bra eller är vi dåliga? ingen vet, allt är en överraskning från match till match för motståndarna. Speciellt i CL, där inge har nån riktig koll på oss, och vårat spelsätt passar betydligt bättre än ligan. Inter kommer förmodligen bli sönderlästa som vanligt, medans det går inte går att förutspå Atletico, det går inte läsa oss eftersom vi själva oftats inte vet vad vi sysslar med, vi tar 1 min i taget.