tazman: Upprepar igen: Hur kommer det sig att en persons fotter ger vika av en klapp pa axeln? Har Gerrards nerver vaxt fel sedan barn? De ganger jag fatt en knuff i ryggen eller blir dragen i armen(spelar som anfallare) sa forsoker jag atminstone sta upp. Att bli dragen i armen(som du ser det) borde val ej ha nagot att ora med att hans fotter stannar jamnsides med varandra? Hur du an vrider och vander pa det sa ar han en hycklare. Inte ens du kan forneka det. Kolla pa Gerrards ovriga "doende svanar" sa ser du... Han filmar precis likt andra filmare, men en stoooor skillnad: Han vill forsakra sig sjavlt och alla andra att han minsann INTE filmar. Det gor han till en rejal javla hycklare i mona ogon.
Sa att han kolliderar med Pernia(snarare hoppar in i honom) gor att han maste spruta tarar och flaxa med armarna likt att han blivit skjuten i en krigsfilm? Nej.
Det manga Liverpool supportrar nu gjort ar faktiskt att kritisera Gerrad sjalv - bravo! En dag kansske han skriver en ny bok dar han i slutet medger: "I lied, Im sorry, but I lied"
Sedan mina kommentarer: Du kommer in hit som gast och forsoker, en stund efter en vidrig straff som SAMTLIGA sportkanaler jag sett pa igarkvall och imorse(Espn, Fox, Sky, Tv Azteca, televisa mfl..) kallar "este penalty NO EXISTE!", tillrattavisa oss och forsvara Gerrard!? Vad vanatr du dig om det var tvartom? Trodde du pa ett svar likt: "Oh hej, tack for att du berattade sanningen for mig" ??
Problemet sasom jag ser det ar foljande: Hade han EJ fornekat att han filmar, sa hade jag ej varit lika forbannad, men nar han har mage att gnalla och dra alla syeuropeer over en och samma kant, sa skall han endast ha skit.