Solari?? ett skämt eller? Att han är på fri transfer lär ju locka humle o dumle eftersom dom verkar ha bytt strategi på transermarknaden i år, rent ekonomiskt dvs, plus att man letar efter en playmaker, visst är Solari inte riktigt den typen, men på fri transfer kan säkert humle o dumle se han som precis en sån.
Jag hoppas att man i Spanien har sin egen "1 april" nu i dagarna annars var det inge kul att läsa.
Silva ryktet känns även inte så aktuellt nu för mig med tanke på hans position på plan och vilka ställen vi behöver förstärka, även fast han är en bra spelare är det ingen vi behöver och ingen jag tycker vi ska värva, då går vi tillbaka till våra gamla synder att värva efter namn, inte behov.
Tack Zoran att du håller med om att flytta in Maxi in centralt, har predikat det sen Maxi kom till klubben, där har vi ju våran playmaker, som kan hålla i bollen, styra spelet med sin teknik och smarthet, bra skott, sen är han även kapten och det passar rollen. Maxi kanske dock måste slipa lite på den "gula" knappen på Xbox dosan i Pro Evolution som det kallas, annars ser jag han som en ideal kandidat till den platsen, det är bra för laget, för att det samtidigt öppnar upp mer speltid för det riktiga yttrar vi har laget.
Är det nån som har koll på vilken position Maxi spelade på i Espanyol när vi fick upp ögonen för han, jag minns att jag såg en del matcher med han Espanyol tröjan för flera år sen, men jag kommer inte ihåg var på planen han spelade, vr det centralt eller kant?