Atleticoputte//
Hur kom du fram till slutsatsen att Aguirre satsat ungt? Vad jag kan se är det bara Camacho, och det beror ju på att Aguirre skickade iväg höstens bästa spelare Maniche och sen fick hjänsläpp och glömde ersätta han under vinterfönstret trots att vi hade liga, Uefa och CdR kvar.
Camacho kom in i början som en nödlösning, inget man hade planerat.
Jag tycker inte en tränare ska få så många år på sig som du nämner att få stabilitet.
Sånt ser man tendenser till inom 2 år, och jag förstår fortfarande inte vad passingsspelet riktigt går ut på.
Som en del andra här skiter jag inte hur vi spelar bara för att nå resultat, jag älskar min klubb men älskar även fotboll, och i det långa loppet segrar alltid ett bra spelande lag, vare sig det är deffensivt kontringstänkande eller offensivt, struktur är viktigt.
Jag kan helt ärligt inte komma på nån säsong sen 1991 då vi spelat en sån här horribel fotboll förutom ljusglimtar från Kun och Simao, även fast vi aldrig haft en så här bra trupp sen 70-talet.
inte ens i helvetet gjorde vi det.
Jga tror inte jag har hört Calderonpubliken bua så mycket som i år trots att man leder i matcher, men gett initiativet direkt till motståndarna efteråt.
Det va riktiga visselorkaner i år, det säger ganska mycket att vi skiter inte hur vi spelar, bara för att nå resultat, jag lärde mig gilla Atletico när jag va i mellanstadiet och började älska laget i höstadiet, men jag började älska fotboll första gången jag sparkade en boll vid 2 års åldern, så jag vet vad som kommer först för mig.
Man lär sig inte älska laget först, utan sporten.
Många spelare idag och även fans har glömt det.