Tack Bobban för uppdateringen, jättesnällt.
Villareal verkar ha ett ganska skönt schema kvar, så andra platsen känns jobbig, om dom inte vaskar fram några kryssmatcher, allt är möjligt.
Det som känna mest intressantast för mig är Barcas svåra schema.
Att kvala till CL från tredje platsen eller som fyra är ju ingen skillnad, jag tror ingen bryr sig, men vad ni inte har tänkt på är vilken enorm klubbkänsla, boost och moral klubben skulle få av att hamna före Barca i ligan som trea.
Då är man på väg i rätt riktning och det kan enligt mig komma att spela en stor roll i hur klubben och spelare uppträder nästa säsong, att man äntligen axlar tillbaka manteln som storlag.
Detta kommer inte vara lika uppenbart om vi slutar fyra.
Jag vet om nån har tänkt på hur mycket det kommer betyda mentalt och känslomässigt för klubben att bygga vidare på en säsong där man hamnat före Barca i ligan.
Är det bara jag som tänker så?
Barca har Real, Depor, Mallorca, Recre och Murcia borta, känns som poängtapp i 3 av matcherna, sen Espanyol och Valencia hemma känns inte speciellt givna heller då Valencia denna säsong kan gå från att slå Man U borta men torska mot Salamanca hemma, så allt är
möjligt med Koemans omkringresande freakshow.
Och Espanyol matchen, ingen kommentar, derby är derby, men jag tror Espanyol drar det längsta strået.
Jag är ganska säker på att det är upp till oss att knipa platsen från Barca, men cirkus Atleti har ju ramlat från trampolinen förr och fått repet mellan benen i den sista akten.
Så allt är möjligt.
Allt man kan göra är att hoppas.