har ändrat mig, tycker Reyes ska få vara kvar en säsong till och försöka få tillbaka sitt självförtronde, såg en del klipp nyligen från hans tid i Sevilla, han va fruktansvärt bra.
Åtminstonde en av icke EU platserna måste tömmas, vi kan inte ha så medelmåttiga spelare som F Eller ta up en sån värdefull plats.
Kommer ihåg när jag brukade spela FM att jag alltid reserverade icke EU platserna till extraordinära spelare.
Egentligen är det bara välja och vraka från Boca, River, Santos, Sao Paulo osv, det kryllar av fantastiska spelare i Sydamerika.
Tycker tex Pereas landsman, den unga mittbacken Rivas i Inter va suverän.
Är det bara som tycker Colombia är bra på att ta fram, snabba och starka mittbackar, oftast kompakta och hårda paket som Perea, Cordoba, Rivas osv.
Iallafall, dom som måste lämna är Eller, Mista, Motta, Pernia, Pablo och Franco.
Ja, faktiskt Franco, hans ständiga skador lägger för stor tyngd på klubben att ha en lika bra andra målvakt vilket är ganska svårt, ser hellre en ny skadefri målvakt som tex Kameni, Moya eller varför inte köpa loss Ustari från Getafe, en av dom bästa Sydamerikanska målvakter som tagits fram på länge enligt många, fruktansvärt bra målvakt som sitter och väntar på att farfar Abbondanzieri ska lägga skorna på hyllan, han är för bra för att sitta och vänta.
Och Pablo börjar bli senil och vindögd med åldern då han inte längre vet vilket mål bollen ska in i och oftast skjuter i luften.
Sen kan ta in Braulio, Costa, Camacho på heltid i truppen. Alonso från Liverpool, landslagsback av världsklass och en ny högerback, helst nån snabb liten ettrig brasse.
Är inte 100% säker på Reyes faktiskt om jag tänker efter även fast jag skrev längst upp om att han ska få en till chans, även L Garcia då jag vill att Diego, Miguel och Jurado slåss om dom platsena bakom Simao och Maxi, tycker det finns talang, kunnande och potential i dom 3 ynglingarna att sänka vilket lag som helst.