Atlético - Forum

Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
Diskussionsforum Atlético
Champions Leagues gruppspel är lottat. Vilka tar sig vidare?
465 registrerade röster.
Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
465 registrerade röster.
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ![]() | 38 | 28 | 4 | 6 | 88 |
2 | ![]() | 38 | 26 | 6 | 6 | 84 |
3 | ![]() | 38 | 22 | 10 | 6 | 76 |
4 | ![]() | 38 | 19 | 13 | 6 | 70 |
5 | ![]() | 38 | 20 | 10 | 8 | 70 |
TOTALT 83246 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
el niño para siempre! (Red.) skrev:Vill bara påminna alla att Diego Costa, Raul Garcia, Gabi, Mario Suarez, Juanfran och massa andra var dåliga och vi spydde galla över dem i åratal. Nu är det annorlunda. Döm inte någon efter en säsong. Yttrar mig inte huruvida jag tycker någon ska lämna eller inte men tänk att det inte bara är att gå ut och prestera på topp match efter match i ett system av den karaktären Cholo driver. Tyckte det tog ända till januari tills Griezmann och Mandzukic kom in rätt och lyckades hitta varandra och framförallt i defensiven. Om MM skulle stanna blir det säkert bara bättre och bättre och detsamma gäller Torres. Historien finns för att lära av.
Conserva el Calderón! skrev:Jag förstår inte hela grejen med strejken. Vill förbundet strejka för att regeringen lagt sig i och beslutat TV-avtalen som gör att ligan blir jämnare på Reals och Barcas bekostnad? Är det inte sinnessjukt av ett ligaförbund att vilja ha ojämnare liga bara för att två lag från Spanien ska kunna fortsätta härska fritt i både ligan och Europa eller? Förstår verkligen inte syftet med strejken..
Conserva el Calderón! skrev:Och Gerd Müller hade rekordet för antal mål under ett kalenderår innan Messi dök upp. Hur är det relevant med vad Torres gjorde för 2 år sedan jämfört med vad han gör nu?
rawkus [siempre contra la peste blanca skrev:...och Mandzukic har gjort nästan lika manga mal pa inte ens en hel säsong jämfört med vad Torres mäktade med under 3 hela i Chelski...
Profe Ortega skrev:Och Raúl García har gjort två mål bara i år (varav hans senaste kom mot Elche för några veckor sedan) medan Arda Turan inte har nätat under de senaste sex månaderna...
Profe Ortega skrev:Jag har aldrig sagt att han var strålande eller liknande men åtminstone så försökte han göra mål vilket Mandzu skall få kudos för. Men det är väl bättre att vara fullständigt osynlig och inte mäkta med ett enda skott på mål som Griezmann gjorde idag? Fan vad du är enögd med din kritik alltså:..
Conserva el Calderón! skrev:Torres gör fler mål på 10 minuter än vad Mario gör på 3 månader.
Conserva el Calderón! skrev:Torres gör fler mål på 10 minuter än vad Mario gör på 3 månader.
Conserva el Calderón! skrev:Profe@ Så det kvittar hur många lägen han får av just vårt MITTFÄLT och bränner dem så ska han inte vara syndabock?
Visar 1 till 30 ( av 83246 poster )