varför kollar man på Quaresma igen? Jag tycker vi behöver ett starkare par på innemittfältet, spelar man på den positionen ska man synas mycket, ha bollen mycket och avgöra mycket, både offensivt och deffensivt, den positionen är hjärtat i laget, då tycker jag att Garcia/Maniche inte alls håller, som än så länge glidit lite på en räkmacka mot medelmåttiga lag, mot bättre lag som Sevilla, Villareal, Barca och Real visade vi hur svag den positionen är och blir överkörda på den positionen av tex Keita/Poulsen, bara Yaya Toure, bara Senna, och Diarra/Sneijder.
Jag vill helst se en stor, stark fransk afrikansk pivote som precis alla har nbuförtiden spela med R Garcia som i sin tur kan få lite med offensivt spelrum.
Ni som inte vill erkänna det kan ju kolla på matcherna vi haft mot topplagen en gång till.
Sen förstår jag inte att inte Cleber får spela mer, han är mycket bättre spelare en Maniche, både deffensivt och offensivt, han är stort sett bättre på allt, men man måste ju fan få lite kontinuitet, kan inte slänga han en gång var sjunde match och tro att han ska visa sin potential.
Vinner man ligan Brasilien och blir vald till en av årets bästa mittfältare så måste han ha gjort nånting rätt innan han kom iallafall.
Han är exakt den deffensiva och offensiva motorn vi behöver, men det är synd att Aguirre drar sin slutsatser efter vinster mot mellanlag men ignorerar hur överkörda vi blir när vi möter topplagen.
Vilken tur att våra yttrar skapar mycket målsituationer och vi gör mycket mål då.