MÅSTE PRATA UT!!
Aguirres laguttagningar börjar gå mig på nerverna, är det verkligen nödvändigt att spela med dubbla pivotes på hemmaplan!!
Bianchi har försökt, Pepe har försökt och nu insisterar Aguirre med dubbla pivote!!
Ok om det va bortaplan, det är bra att kunna ändra och spela 2-3 olika formationer beroende på motstånd, alla lag har det förutom vi.
Man kan inte i spanska toppfotboll nöta på en enda jävla formation vecka ut vecka in utan att motståndarna studerar våra matcher och precis hur dom ska spela, så Aguirre verkar ha strikta order att ingen spelare får röra sig mer än 3 kvm runt sin position på taktiktavlan.
Att L Garcia inte får spela är en jävla skandal då han nätat varenda match!!
Sen har jag alltid tyckt att Maxi används fel då han varken är snabb eller kommer runt sin spelare på kanten speciellt ofta, han ska spelas mer centralt då han är tung, ha bra skott och passningsspel.
Sen vill jag inte ha in Murinho heller då spelet kommer bli ännu tråkigare om det nu kan bli det.
Sen är jag jävligt skeptiskt till våran värvningspolicy, lägger ut megasummor på spelare som inte verkar riktigt hungriga förutom Agüero eller så köper vi efter namn.
Vi måste verkligen byta ut folk i vår scoutingverksamhet då dom verkar helt värdelösa, tycker hungriga spelare som t.ex Aruna Koné, Yaya Toure, Seidou Keita känns mycket intressantare än tex Forlan, Maniche, Seitaridis.
Och vad fan är det för fel på våra talanger, men slänger bort den ena efter den andra, vi har grym talanfull återväxt men ledningen pissar på dom, hade lust att skicka en brevbomb till ledningen när dom slarvade bort David Rodriguez.
Ser Hellre spelare som Camacho, Braulio och Mario Suarez slåss om backup platserna än tex Mista, Motta och Maniche, jag lovar att man behöver lite egna produkter i truppen också för att klubben ska må bra, vi är ingen klubb som kan köpa till oss titlar och vilja hos spelare.
Ingen spelare har sån vilja som egna spelare har, vilket Braulio klart visade på försäsongen. men när man valde Mista istället o skickade i väg Braulio förstod att det var nåt som var sjukt med denna klubb, orginisationen kan inte må bra.
Jag är inte färdig men jag orkar inte skriva mer så jag bara blir argare när jag tänker på allt!