Vad är det för skämt!!
Ersätter vi Luccin med Motta?
Är det första april eller?
Helt jävla fucking sanslöst, ursäkta att jag svär man jag är så arg, nu gjorde vi truppen sämre istället för bättre!!
Handlar inte bara om att Motta är en sämre allround spelare än Luccin, Motta har spelat typ 3 matcher under sina säsonger i Barca pga av petning eller skada, vet inte exeakt vilket som väger tyngst, troligen en blandning av båda.
Ska man behöva utsättas får såna här skämt när det inte är april.
Och det är klart Cleber ska stanna, jag skiter i Riquelme!
Man kan inte behandla en spelare så fan, jag har sett Cleber in action i Santos flera gånger och han har väldigt hög kaliber, rentav en dominerande mittfältare, det kommer snart, jag tror mer på Cleber än alla innermittfältare vi har idag, undra hur han måste känna sig nu om han blir kvarm att han är andrahandsvalet och att klubben ville ha bort han.
Ledningen måste fan ta och lära sig lite hys och vårda spelarrelationer, annars kommer ingen till utveckla nåt hjärta för klubben.
Eller kan gott och väl flytta på sig, han är en bra back men inte så bra att han ska ta upp en icke EU plats, han kan man gått väl ersätta med dom flesta Spanska/EU backar.
Återigen MOTTA!! av alla spelare, jag är ganska mållös just nu, hittar ingar ord för ledningen okompetens.