tycker inte vi ska dömma ut Maniche så snabbt efter en derbymatch på bortaplan, då hela laget drog ner på tempot efter Kuns mål förutom Simao da, man får skylla sig själv.
Maniche har gjort en bra försäsong och jag tror på han i år, men hans spelmönster mot Real va skrämmande lik förra årets Maniche, så jag förstår er ändå, men jag är villig att ge han några matcher till innan jag bildar en uppfattning om årets Maniche upplaga.
Sen förstår jag inte varför man inte ger Cleber mer chans, har sett han spela många gånger när Santos vann ligan, en underbar spelare och kreatör, ganska komplett mittfältare med en jävla distans hagelbössa, för mig är Cleber en bättre allround spelare än både Maniche och Garcia, men han kanske har problem med den Spanska spelstilen i början, när Cleber kommer igång och spelar som han gjorde i Santos tror jag stenhårt på att ingen i dagens trupp petar han från startelvan.
Med Riquelme får vi självklart mycket intressantare fasta situationer och utgången av dom.
Det värsta som kan hända för ett lag vid en deffensiv fast situation är att Riquelme slår den :)
Rawkus// Pereyra i Azul är inte lite lik våran Kun förutom glamrockfrillan da.
Daniel// tack för svaret ang Maniche och Garcia