Jag visste inte heller att Kviborg skrivit artikeln förän på slutet, trodde först det va en gästartikel eller nåt från en vanlig fan från Real forum, nån 12 åring som druckit för mycket baltisk coca cola som finns i mindre välsorterade butiker, men jag kan säga att jag blev ganska förvånad när jag såg Kviborgs namn dyka upp på slutet.
Har aldrig sätt en Real skribent försöka hävda sig på SF på detta sättet, artikeln gjorde om inte annat att Real fansen fick mindervärdskomplex på SF.
Såna artiklar skulle vi på Atleti forum skulle pumpa ut i dussintal om vi andra forumskribenter fick chansen.
Det förändrar inte att artikeln genomsyrar osäkerhet inför derbyt.
Att ens skriva en artikel och ta upp sina 20 ligatitlar osv (minus dom som Franco postade till Bernabeu med DHL).
Denna gång känns det som att Kviborg gjort bort sig själv, Real forum och klubbens stolthet.
Vilken utomstående som helt kan se hur lugna vi är på Atleti forum kontra Real forum där alla verkar vara uppblåst med osäkerhet och sitter på nålar lika stora som mitt lillfinger.
Att stänga deras forum visar just detta faktum.
Kviborg, Kviborg, Kviborg, nu har du trampat i leran, och din artikel visar inte annat än att du förbereder inför derbyt med en defribilator med minst 300 ampere färdigladdat vid sidan av soffan.
Jag trodde personligen att Kviborg visste mer om Spansk fotboll än att kalla en av våra avbytare för en av våra spektakulära värvningar någonsin.
Aupa Atleti!!