Atlético - Forum

Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
Diskussionsforum Atlético
Champions Leagues gruppspel är lottat. Vilka tar sig vidare?
465 registrerade röster.
Liga: La Liga
Arena: Estadio Vicente Calderón
Atlético - Forum
465 registrerade röster.
Lag | M | V | O | F | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ![]() | 38 | 28 | 4 | 6 | 88 |
2 | ![]() | 38 | 26 | 6 | 6 | 84 |
3 | ![]() | 38 | 22 | 10 | 6 | 76 |
4 | ![]() | 38 | 19 | 13 | 6 | 70 |
5 | ![]() | 38 | 20 | 10 | 8 | 70 |
TOTALT 83246 INLÄGG. JUST NU 1 INLOGGADE.
Profe Ortega skrev:Domaren gjorde HELT rätt att döma bort Torres mål efter att situationen granskades med hjälp av Hawk-Eye tekniken. Bollen var nämligen ur spel redan i luften...
gurra1993 skrev:Profe håller om att vi behöver få in mer bollskickliga spelare. För just nu blir vi ju överkörda varje gång vi möter högt pressande lag eftersom vi inte har kvalitén att spela oss ur första pressen. Å det gör ju ont att säga men Gabi hänger inte längre med i matcher som igår. Det blir ju inte lättare med Miranda träben som knappt kan träffa en röd vit spelare om hans liv hängde på det.
Kakan_Atletico skrev:Att vi backar hem ser jag inte som ett problem. Problemet enligt mig är att vi inte kan kontra längre. Förra året hade vi Costa som en kobra i djubpled, avgjorde en drös med matcher med en snabb boll i djupet på honom. Nu kan vi inte det. Mandzukic är ingen spelare man kontrar med. Visst, han gör en hel del mål och assist. Men vårt spel är inte anpassat efter honom. Angående Griezmann så anser jag att han är kass när han ligger ute på kanten. Ser hellre att han flyttar längst fram och Mandzukic ut på bänken i dessa matcher..
belgaren skrev:Cholo ÄR partido a partido. Det är den inställningen som fått det här laget att bli vad det är idag.
WalterWhite skrev:Är Koke tillbaka till nästa match?
Visar 1 till 30 ( av 83246 poster )