Ska jag vara ärlig så vill jag max ha 2 till nya nyförvärv.
Visst det är jättebra att Aguirre har förlängt, men mycket beror på spelarna. Förra säsongen så hade vi våra stunder, men oftast kändes det som ett chansspel. Sätt bollen på Torres så får han göra något vettigt. För att vi ska fortsätta utvecklas så måste man bygga på det vi har i laget. Vi har en jävligt bra (!) trupp. Nu när de "lärt" känna varandra på planen så kan man ta det ett steg vidare och bygga upp ett fungernade lagspel. Det går inte om man kastar in nya spelare hela tiden.
När det gäller vad jag vill ha för spelare så måste man ju se över vad som saknas. Målvakt, behövs inte. (Möjligen en bra reserv, (no offence Pichu), vi har en bra backlinje, men jag skulle vilja han en riktigt bra back, som styr hela backlinjen. Typ, Puyol, Nesta, Terry, nån sån där typ. Mittfältet är ju bra, 2 yttrar som är riktigt bra, Garcia går in nu, så har vi ju Jurado. Jag vill se Aguero gå in som den offensiva. Torres på topp, med Zigic. det skulle vara sjukt bra! Mina 2 förvärv satsar jag på Zigic och en stabil back.
Mardröm - hell ya! :)
Greeneyes,
riktigt trevlig läsning, synd att man bara var 4 år..