Ämne: Fan vad skönt med vi....
Lush/Det är precis som du skrev, 5 o 6 till UEFA cupen:) Håller med dig om att vi inte gör en alls bra match, men vad är det man brukar säga: Det som kännetecknar ett bra lag är om man vinner fast man spelar uselt. Hoppas bara Kun spelar mkt bättre i nästa veckas match som nästan är ännu viktigare! Han behövs i toppform. Men det blir till att njuta av denna segern en hel vecka. Seita skötte¨sig bra, även om jag tycker synd om Valera. Hoppas Valera spelar nästa vecka! Eller och Ze Castro fungerade kanske inte så jättebra ihop, men jag tyckte båda gjorde en godkänd insats ikv. Är Perea o Pablo tillbaks till nästa vecka?
Lopez var heller inget märkvärdigt förutom skottet, men han gjorde vad han skulle. Mittfältet tyckte jag skötte sig bra, förutom Maniche. Den killen är heeelt värdelös. Kunde han inte vara i formen som han var i under vm? Torres var väl den bästa anfallaren i kvällens match, men utmärkte sig inte speciellt mkt.
Tycker dock att gänget förtjänar segern, och jag ser framemot matchen mot Zaragoza!