Valera är väl det stora utropstecknet, saknaden av Seita försvann väldigt snabbt och hans attityd är underbar. Motsatsen till underbart är Ronaldinhos armbågar. Att Cantalejo blundade för Ronaldinhos knytäve på Varela är inte förvånande, men har det någonsin hänt att domaren visat honom ett rött kort? Man kommer visst undan från en utvisning om man är omänsklig ful - då får man ju sympatier. Har det någonsin hänt att Barcelona får en straff emot sig på Camp Nou, (de senaste två säsongerna)?..
Barca är bra på att sätta ett Unicef logo på tröjan, men sådant som fair play existerar inte när man jagar tre poäng.
Jo, El Kun var dålig och jag var på väg att riva av min rödvita tröja för att han inte blev utbytt. Men sedan gjorde våran "Agyrro" mål - så vem brydde sig om hur han spelade:P
En spelare som verkligen ska lyftas fram är Luccin. I motgångar, medgågar och när det gäller som mest - i alla tider gör Luccin sitt jobb och lite till - utan tvekan vår bästa och formstarkaste spelare denna hösttermin. (Också en ny favorit hos mig, f.r.o.m. nu)
Edit (igen); I stridens hetta har man känslostormar, Cantalejo dömde givetvist dåligt för de båda lagen.
King_raul,
Tackar, se - lillebroshan kan fortfarande:-)
Rambla,
Stort av dig, jag skulle aldrig kunna gå till Barca forum och erkänna det samma:)