@Senoo
Marko Pantelic är en riktigt nyttig spelare, men tyvärr tror jag att han skulle bli värre än Kezman i Atlético då han ibland gör de snyggaste målen som någonsin skådats på en fotbollsplan, eller missar varenda chans han får. Senaste matchen han missade allt var när Serbien mötte Armenien och ibland vet jag inte riktigt vad han håller på med när han skall avsluta.
Dock är han en mycket bra spelare, han sliter och springer på nästan alla bollar, har en riktigt bra uthållighet och skapar enormt mycket ytor åt sina lagkamrater.
Kezman slet och sprang hela förra säsongen, men han gjorde inte det som alla förväntade sig av honom, Målen..
Men som sagt, ibland gör han fantastiska mål för Hertha och han gjorde ett mål i helgen mot Bayern München som var ganska snyggt. Duktig spelare, men tyvärr lite för omständig emellanåt när han skall avsluta, Hade han bara inte missat så enormt mycket skulle han mycket väl kunna anpassa sig till den Spanska fotbollen ganska snabbt.
Tycker dock att Pantelic skulle vara en riktigt bra spelare att titta in om man nu väljer att sälja Fernando Torres.
Jag tycker själv att man ska ge Fernando Torres en extra chans den här säsongen, även om jag tyckt att han borde ha lämnat tidigare och förmodligen denna säsong. Fungerar det inte för Torres, då kommer han förmodligen att lämna för antingen Manchester United/AC Milan eller någon annan storklubb i Europa.
Som alltid tycker jag också att han inte bör vara lagkapten, då vi har Luccin alternativt Pablo som kan ta över den rollen. Jag vill verkligen inte att Fernando kommer in i någon sorts fas där han kommer att bli jämförd med Raul i Real Madrid, dock är han väldigt mycket yngre även om han har gjort mycket för Atlético.
Fungerar det inte, då antar jag att han får lämna, Punkt slut..
Aupa Atlético!