Jag vill helst se Pernia till vänster, Pablo och Perea som vanligt i mitten, samtidigt som Seitaridis tar platsen längst ut till höger i backlinjen. På mitten skulle jag vilja se Luccin och Maniche tillsammans samtidigt som vi kan köra med Galletti istället för Maxi som är skadad, Petrov återfinns på sin kant som vanligt dock.
I anfallet skulle jag vilja se Mista och Torres, även om man tycker att Agüero borde få starta en match istället för att ständigt hoppa in istället för Mista, I värsta fall skulle jag vilja se att Agüero går ut på Galletti's plats om han nu kan spela där, Då kan vi spela med Mista och Torres framåt.
Dessutom kommer vi med all säkerhet att föra spelet, och då passar det bra med snabba spelare som drar isär försvaret emellanåt, Det är dock här dillemmat om vem som ska starta (Mista eller Agüero) kommer in i bilden, Vi kan behöva en frisk och pigg Agüero, så då kan man lika gärna starta med Mista som är tyngre. Jag är dock mer positiv till att Agüero startar så att han får tillbaka självförtroendet genom att kanske sätta en boll ikväll mot Recreativo efter missen mot Real Madrid som kostade oss 2 extra poäng, Aja, återstår att se om Aguirre startar med Agüero eller Mista.